دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام خیال

دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام خیال

 

 

 متن ترانه مهدی احمدوند به نام خیال

تنگه دلم برات
دست منو بگیر
لعنت به این دل
تنگ بهونه گیر
دست منو بگیر از این همه خیال ببر یه جای خوب یه جا مث شمال
تنگه دلم برات تو این پیاده رو قدم که میزنم تصور میکنم تورو
با من قدم بزن تا آخرای شب دیوونه میکنه منو این ماجرا یه شب
بیا تمومش کن این دیوونگیارو از عشق خبر واسه ی دیوونه بیارو
همین یه بارو غمت رو از قلب من درارو خیالت این چند وقته دلم رو از پا در آورد
بیا و رویا و آرزوهامو واقعی کن بیا دوباره بیا برای من عاشقی کن
تنگه دلم برات برای بودنت این شکای لعنتی تورو از من ربودنت
تنگه دلم برات قسم به جون تو ای کاش اسم من بیوفته ته فنجون تو
بیا تمومش کن این دیوونگیارو از عشق خبر واسه ی دیوونه بیارو
همین یه بارو غمت رو از قلب من درارو خیالت این چند وقته دلم رو از پا در آورد

 

لینک های دانلود
کیفیت320 DOWENLOD
کیفیت128 DOWENLOD

 




لینک ثابت


برچسب ها : دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام خیال، متن اهنگ خیال از مهدی احمدوند ,
بازدید : 296
[ چهار شنبه 17 مهر 1398 ] [ 9:19 ] [ نویسنده : ساناز نادری ] | نظرات ()
مطالب متفرقه
نظر بدهید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات


.: Weblog Themes By Theme98 :.

  • قالب وبلاگ
  • قالب وبلاگ